Приватна компанія Behance є творцем Behance Networks, платформи для професіоналів-творців у всіх галузях. У цій соціальній мережі користувачі отримують можливість, створивши власні мультимедійні портфоліо, продемонструвати свої роботи в Інтернеті та організувати їхнє активне "просування".

Ресурс особливо популярний серед рекрутерів, редакторів, керівників творчих компаній, оскільки значно полегшує їм пошук талантів.

Відповідно до заяви представників Adobe, ця покупка дозволить компанії розширити функції для роботи в спільнотах у лінійці Creative Cloud. За передплатою цей сервіс надає багато популярних програм Creative Suite для редагування фотозображень, відео, створення публікацій та дизайну веб-сайтів.

До слова, Facebook "збагатиться" відеорекламою у стрічці новин. Можливість розміщувати рекламу у стрічці новин на сторінках користувачів з’явиться у рекламодавців, ймовірно, до весни наступного року.