Система складається з бензинового 1.6-літрового турбодвигуна, який видає неймовірні для свого об'єму 270 конячок. Допомагають йому два електромотори на передній і задній осях (по 115 к.с. кожен). Але вони не лише додають спритності, а й вміють підзаряджати 400-вольтову батарею під час гальмування. Сумарна віддача силового агрегату - 499 сил, коробка передач - 6-ступінчастий "автомат".

Система має три режими роботи. Екологічний ZEV дозволяє проїхати до 50 км виключно на електротязі, щоденний Road використовує бензиновий двигун у поєднанні з переднім електромотором, а в Race, як зрозуміло з назви, працюють усі агрегати - для максимальної динаміки.

З інших цікавих рішень - інноваційна пневматична підвіска. За допомогою відеокамери та супутникової навігації вона може автоматично змінювати кліренс у діапазоні 300-350 мм.

І ззовні, і всередині Peugeot Quartz виглядає доволі футуристично. Концепт має агресивне "обличчя", повнорозмірний скляний дах з подвійним спойлером та велетенські 23-дюймові колеса, які оснащені спеціальними закрилками для оптимізації аеродинаміки і охолодження гальм.

Французи наголошують, що Peugeot Quartz - перший в світі автомобіль з "цифрового текстилю" (digitally woven textile). Цей інноваційний матеріал виплавляють з поліефірного волокна від утилізованих пластикових пляшок. Комп'ютеризований верстат виготовляє великі і складні компоненти без різання, що означає відсутність відходів.

У салон можна потрапити через дверцята гільйотинного типу. Тут використана високоякісна шкіра, а центарльна консоль прикрашена натуральним базальтом.

Усе це дає прозорий натяк на те, що планів на серійний випуск "Кварца" у Peugeot немає - він так і залишиться шоу-каром. Шкода.