Діти, як ми з'ясували, мають найбільший вплив на батьків. Тому компанія WOG прийняла рішення підтримати проект, в якому автор вирішив достукатися до батьків через дітей. І нам здається це дуже дієвий спосіб, - відзначив Віталій Ткаченко, директор з маркетингу "ВОГ РІТЕЙЛ".

На 24-х сторінках яскравого ілюстрованого видання описані найпоширеніші ситуації, які можуть трапитися на дорозі і пояснення: як мають поводитися пасажири, а як - водії. Усе це у формі гри, з гумором, цікавинками та малюнками, щоб малеча могла легко запам'ятати.

Це веселіше і це дуже просто, так мені здається, вчити правила дорожнього руху і так дітям буде цікаво. З цього може бути вже якийсь ефект, стосовно того якщо ці діти будуть їхати з якимось іншим дорослим або будуть в якійсь дорожній ситуації - вони зможуть пояснити якщо хтось порушує чи якщо хтось не пристібнувся, - розповіла Ольга Дробишева, автор книги "1000 та один поворот".

Незабаром книгу вже поширять у школах. Ініціатори проекту сподіваються що вивчення правил дорожнього руху стане обов'язковою шкільною дисципліною.