Через тиждень після конфлікту Володимир Омелян і Войцех Бальчун мали зустрітися. Проте сісти за один стіл керівник "Укрзалізниці" з міністром не захотів. Мовляв, справ багато. Захищати інтереси "Укрзалізниці" відправив помічників. Ті вислуховують, що вже скоро Антикорупційне бюро, СБУ та Генпрокуратура отримають докази корупції на залізниці. Омелян активно готує документи.

Порушення під час тендерних закупівель, в тому числі і для ремонту інфраструктури, які мають зв'язок з політичними персонами в Україні. Ці компанії діяли в їх інтересах,
– переконаний міністр.

Читайте також: Омелян пояснив, чому "віджали " "Укрзалізницю"

Фінансовий директор "Укрзалізниці" від нападок міністра ховається за цифрами. Мовляв, підприємство не збиткує, а заробляє. За минулий рік – 300 мільйонів гривень.

Впевненіше захищається один з керівників "Укрзалізниці" ще часів Януковича Сергій Михальчук. Саме його Омелян назвав чи не найвагомішим лобістом інтересів братів Дубневичів. Депутатів, один з яких очолює транспортний комітет у Верховній Раді. Їхні підприємства постійно виграють тендери. Тільки за півроку уклали 25 угод з "Укрзалізницею". І заробили майже мільярд гривень.

Під час формування правління "Укразлізниці" народний депутат Дубневич особисто мене переконував в тому, що необхідно залишити Михальчука, щоб він був членом правління, з усіма це погоджено, така політична конструкція,
– розповів Омелян.

Михальчук каже, що до корупції не має жодного стосунку.

У той час Войцех Бальчун відмовчується. Наш телеканал надіслав запит керівнику "Укрзалізниці". Відповіді ми поки не отримали. Омелян обіцяє, що виходитимуть з кризи не через звільнення. Адже сам йти не збирається, а звільняти Бальчуна не проситиме.

Читайте також: Експерт пояснив, чому за "Укрзалізницю" така боротьба