• укр
  • рус
Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Кремль придумав новий імідж для України, — The Economist

Російське телебачення
Російське телебачення / nv.ua

Останнім часом Росія змінила риторику своєї пропаганди щодо України, відмовившись від історій про "фашистів".

Про це йдеться у матеріалі "Альтернативна реальність", опублікованому у британському журналі The Economist.

Видання зазначає, що якщо раніше про Україну говорили як про "неонацистську державу, солдати якої спалюють села і розпинають дітей" на сході країни, то зараз в російських ЗМІ Україна зображається як країна-невдаха, яка не може повернути свої борги і порушує норми міжнародного права , "через що змушує панікувати своїх західних партнерів".

У матеріалі також йдеться, що навіть міжнародні відносини описуються російським телебаченням зі зручного для кремлівської пропаганди боку.

"Зокрема недавній візит секретаря держсекретаря США Джона Керрі був представлений як тріумф Кремля, хоча на Заході дотримуються зовсім інших поглядів", — пише видання.

Читайте також: Клімкін придумав, як перемогти російську пропаганду

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук