• укр
  • рус
Архів
Курси валют
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Криза змушує маркетологів шукати нові ідеї

Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Маркетинг необхідний для будь-якого бізнесу, де перемагають найсильніші. Після кризи маркетологи активно експериментують з новими ідеями.

Павло Худ - священник-маркетолог. На його думку, дивуватися такому поєднанню не варто, тому що працює керівником з комунікацій Українського католицького університету.

Головним його завданням є формування правильного іміджу навчального закладу. "Та частина, яка стосується набору студентів - це теж маркетинг. Або та частина, яка стосується програм - це також маркетинг. Коли ми говоримо про католицькість університету, ми говорим про якість", - каже Павло Худ.

Якщо брати до уваги маркетинг у традиційному розумінні, то у результаті кризи він перейшов на якісно новий етап. Економічний стрес став стимулом для створення нестандартних креативних проектів з мінімальним бюджетом.

Це пов'язано з тим, що збідніли не тільки споживачі, але й компанії. Покупці за останні декілька років стали більш вимогливими і водночас менш довірливими.

"Це нормальна ситуація. Еволюційна, вона не революційна. Вчора ми купували товар тільки тому, що ми могли його дістати. Тобто все купували "по блату". Зараз відкритий ринок. Виграють ті, хто дійсно дає більше переваг", - вважає Дмитро Подопригора, директор компанії Gianni Group.

Усе більш популярнішим стає "партизанський маркетинг", коли продукцію просувають на ринок поступово і без значних фінансових витрат.

Ще однією новинкою сучаного маркетингу є трейдмаркетинг. Зокрема, споживачам пропонують придбати товар одразу на місці покупки, наприклад, у супермаркеті. Як правило, таке придбання стає для клієнта незапланованим.

Крім того, не варто забувати і про інтернет, який став повноцінним інструментом маркетологів

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук