Така схема з розподільчими валами в історії ZR1 одного разу вже застосовувалася – в моделі 1990 року.

Модель буде пропонуватися з двома антикрилами. Базове нижче (Low Wing), майже притиснуте до багажника, а опційне – на високих опорах (High Wing), до того ж з регулюванням кута атаки. Таке на високій швидкості генерує притискну силу, еквівалентну 431 кг. Втім, навіть базовий Corvette ZR1 "прилипає" до дороги на 70% краще, ніж базова версія Z06.

Від звичайного Корвета зовні ZR1 відрізняється розвиненим аеродинамічним оперенням. Ще тут новий вуглепластиковий капот, з "куполом", що вміщує великий нагнітач з інтеркулером. Число радіаторів в машині сягло 13.

Новий LT5 – вельми просунутий агрегат, вперше серед машин GM оснащений комбінованою системою впорскування (розподілене плюс безпосереднє). Приводний нагнітач тут на 52% більше за обсягом, ніж той, що стоїть на моторі Корвета Z06. Паспортна віддача двигуна на ZR1 виявилася навіть трохи вище очікуваної: 766 к.с. і 969 Н • м. Це на 107 к.с. і 162 Н • м більше, ніж у ZR1 минулого покоління.

Антикрило High Wing є частиною пакета ZTK Performance, який також включає в себе розвинений вуглепластиковий спліттер з торцевими пластинами, шини Michelin Pilot Sport Cup 2 ("в базі" Michelin Pilot Super Sport) і спеціальні настройки підвіски, в тому числі амортизаторів Magnetic Ride Control.

У салоні – спортивні крісла з шкіряною обробкою і опційними вставками з мікрофібри. У вигляді опції можна отримати наппу і вентиляцію крісел, більш глибокі сидіння (Competition Sport), блок запису Performance Data Recorder і аудіосистему Bose.

У парі з настільки продуктивним агрегатом працюють або семиступінчаста "механіка" або восьмідіапазонний "автомат" (з підрульовими пелюстками) на вибір. Вперше в історії модель Corvette ZR1 запропонована з "автоматом". Точна максималка топового купе Chevrolet не названа, але компанія запевняє, що вона перевищує 210 миль/год, тобто 338 км/год (у попередника було 322 км/год). Також поки невідома динаміка. Однак можна припустити час прискорення до сотні близько трьох секунд (у Z06 - 3,4 с, при віддачі в 659 кінських сил і 881 Н • м). Цікаво також, що споряджена маса ZR1 по паспорту рівно та ж, що і у Корвета Z06, - 1598 кг. Паспортна витрата палива на шосе дорівнює 10,7 л/100 км з "механікою" і 10,2 л/100 км з "автоматом".

Розміри шин: 285/30 R19 спереду і 335/25 R20 ззаду. Діаметр вуглецевокерамічних складових гальмівних дисків – 394 і 388 мм (спереду/ззаду), при цьому спереду працюють фіксовані шести-, а позаду – чотирьохпоршневі супорти.

Крім набору ZTK, компанія запропонувала покупцям пакет Sebring Orange Design, в який входять помаранчеві акценти на сплітері і порогах, гальмівні супорти того ж відтінку, такі ж ремені безпеки плюс алюмінієві елементи декору з бронзовим відтінком в інтер'єрі. У продажу в США Chevrolet Corvette ZR1 з'явиться навесні 2018 роки (ціна ще не оголошена, як і можливі поставки на інші ринки).

Читайте також: BMW M3 CS: баварці запропонували динаміку разом з комфортом