Іменитим Chevrolet Camaro та Ford Mustang протистоятиме оновлений Challenger у версії SRT8 з потужнішим боєзапасом.

Автомобіль отримав легендарну V-подібну "вісімку" Hemi. От тільки тепер її об'єм - 6.4 л (було 6.1 л), потужність - 470 конячок (425 к.с.), максимальний обертовий момент - 637 Нм (569 Нм). З таким монстром під капотом масл-кар розміняє "сотню" всього за 4 секунди. Далі, перетворившись на справжню ракету, Challenger може розігнатися до 293 км/год.

Більший двигун, більше “коней”, тяги та швидкості - лейтмотив оновлення зрозумілий. А як щодо дизайну та комплектацій?

Ззовні Challenger мало відрізняється від моделі 2010 року. Відзначити варто хіба що трохи інші бампери, розширену палітру кольорів кузова та повздовжніх смуг.

У салоні змін більше. Серед приємних моментів - мультикермо з підігрівом та інформаційний центр, на дисплей якого виводяться важливі технічні дані. Далі - ексклюзивні крісла з хорошою бічною підтримкою. Ну і на довершення - високоякісна аудіосистема з 18 динаміками.

У базовій комплектації автомобіль обладнують достатньо швидким 5-ступінчатим "автоматом". Кому ж він здасться трохи тупуватим, може замовити 6-швидкісну "механіку". З нею і динамічні характеристики будуть кращими і розхід нижчим. Хоча, кого він цікавить за кермом масл-кара.

У США за базовий Challenger SRT8 просять 43 тисячі доларів. Ні в Європу, ні тим більше в Україну авто не постачатимуть.