Дві попередні моделі випускали під назвою RC, однак цей автомобіль удостоїли честі носити ім'я GTi. І не даремно. Французи пояснюють, сьогоднішній хот-хетч - це достойний нащадок легендарного Peugeot 205 GTi.

За балансом їздових характеристик він значно ближчий до автомобіля 1984 року. Адже, приміром, у Peugeot 207 RC були проблеми із зайвою вагою та надійністю двигуна. А 206-й страждав нестабільною поведінкою, особливо у затяжних поворотах.

Натомість новоспечений хетч, заявляють інженери, позбавлений усіх цих недоліків. Він легший від 207-го на 165 кілограмів! А шасі налаштували на максимальний контакт з дорогою і на нейтральну поведінку в поворотах.

Таким чином перед Вами - осучаснений варіант 205 GTi.

І це особливо відчутно у салоні. Його, м'яко кажучи, приправили гламуром. Порівняно зі стандартним 208-им тут інша панель приладів, пластикові вставки і шви контрастного кольору...

Такі дизайнерські цяцьки, безумовно, були б доречнішими на цивільному хетчбеку. Однак у версії GTi вони злегка спантеличують: складно зрозуміти чи це дійсно вуличний боєць, чи просто модна іграшка, єдине покликання якої - вражати відвідувачів супермаркетів на парковці.

Але, фірмові сидіння-ковші та металеві накладки на педалях все ж нагадують, що ви - в салоні грізного автомобіля.

Ну, а остаточно сумніви зникають на ходу.

Під капотом хетча - 1.6-літровий турбодвигун. Його 200 конячок дозволяють розігнати цього малюка до сотні швидше, ніж за 7 секунд!

Продажі Peugeot 208 GTi у Європі стартують наступного року.