БМП сюди звозять з різних військових частин України. Панцерники вже поржавіли, запчастини застаріли. Така техніка не стріляє. Тож для зварювальників залишається чимало роботи.

Ремонтують одну машину приблизно два тижні. Вартість ремонту — комерційна таємниця. Пізніше її випробовують з екіпажем на власному полігоні і лише тоді віддають, надаючи гарантійний термін. Втім, навіть він не рятує від несправностей, які можуть виникнути на полі бою.

Читайте також: Пора США серйозно допомогти Україні, — Пайфер

На одній лінії монтують всю "начинку" БМП. Слюсар Орест Гащук збирає повітряну і паливну системи. Далі у бойову машину вмонтовують систему охолодження, а за нею й масляну. Помилитись системники не можуть, інакше нароблять біди.

Роботи, кажуть вистачає. Працюють у дві повні зміни. Заводові бракує кваліфікованих шліфувальників, фрезирувальників та слюсарів. Тоді б робота пішла швидше.