"На естонського майстра можна покластися. Ґрунтовний і вдумливий, він твердо дотримується стандартів і користується якісним інструментом. А якщо створює його, то це – продумана і надійна річ", – говорить про бренд MyTools Юрій Карабач, керівник відділу маркетингу компанії "Лівша", яка представляє естонську марку в Україні.

За словами Юрія, компанія вирішила провести свого роду крауд-тестинг – випробування якості продукції MyTools силами українських майстрів-добровольців. Акція "Майстерня MyTools" розрахована на тих, хто здатний довести, що працює руками і головою не гірше естонських колег. А також володіє здоровим скептицизмом і нічого не приймає на віру, поки не випробує особисто.

За умовами акції, її учасник повинен зареєструватися на сайті test.mytools.eu, заповнити анкету і вибрати для тестування один з інструментів. Майстрам, які пройшли відбір, компанія "Лівша" вишле обрані ними інструменти. Після тестування інструмент можна залишити собі. Натомість учасник повинен поділитися описом, фотографіями або відео об'єкта, зробленого за допомогою MyTools, а також враженнями про експлуатацію інструменту. Висловитися можна поштою або публічно - в соцмережах і на своєму сайті.

Серед учасників, що опублікували повноцінні фото або відео звіти та практичні поради в соцмережах, на своєму сайті або в блозі, MyTools розіграє поїздку до Таллінна - перлину Прибалтики, де стародавні кам'яні стіни відображаються в склі хмарочосів.

Довідка

Компанія "Лівша" – один з найбільших постачальників будівельного і садового ручного інструменту в Україні. Представляє продукцію "GRAF" (Німеччина), "ВАНСО" (Швеція), "КАРRО" (Ізраїль), "HORIZONT" (Україна), MyTools (Естонія).

MyTools – естонський бренд ручного інструменту. Продукція бренду поєднує якісні компоненти, продумані конструктивні рішення і високу ергономіку. Відноситься до середнього цінового діапазону.