Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Mazda 2

Драйв 12:49, 25 жовтня 2008 210

Рішення Mazda представити Заходу кілька нових радикальних концептів у рамках річної кампанії було доволі розумним та далекоглядним. Кульмінацією мало б стати авто, яке перейме все найкраще від них.

До прикладу, у компанії погодили, що представлений на Московському автошоу концепт Kazamai стане основою для нової моделі CX-5 2011 року.Kazamai, до речі, у перекладі з японської означає "зустрічні вітри" і продовжує ідею Furai, що означає "звук вітру", та Kabura - стріла, яка звучить у польоті. Здається, що відділ дизайну в Mazda розробив кілька нових концептів швидше, аніж деякі спеціалісти конструюють серійне авто.Все це для того, аби ви звикли до нового вигляду перед виходом серійної моделі через 2-3 роки.Що повертає нас до Mazda 2, зірки минулого Женевського автошоу. Автомобільчик, щоправда, трохи затьмарила нещодавня поява нової Fiesta, також "двійка" виглядала старомодно на фоні нових радикальних маздівських концептів.Єдиною проблемою концептів є те, що вони є лише концептами, а покупцям потрібні нові автомобілі одразу. Виробники зазвичай надто повільні, консервативні та завжди спізнюються з новими дизайнами. Доказом цього якраз і є "двійка".Так, Honda трохи змінила хід речей новим Civic. Компанія GM теж порадувала, запустивши у серію Astra GTC, яка виглядала точнісінько, як концепт. Але загалом хороших та готових до конструювання концептів - обмаль, не кажучи вже про ті, яких не треба доопрацьовувати.Mazda представила нову "двійку" в Женеві півтора року тому, і вона одразу всім сподобалась. Тест-драйви лише підтвердили, що це авто - справді хороше."Двійка" не лише виглядає добре, вона є втілення нового бачення від Mazda. Важливою є мета - зменшити споживання пального майже на 25%. Перший крок до її досягнення - робити наступні моделі меншими та легшими. Третє покоління "двійки" є наочним прикладом цього - воно менше та легше майже на 100 км від попередньої моделі.Нові двигуни з прямим впорскуванням та легкі коробки передач - все це є обов'язковим у нових моделях. Комплектування - найпрактичніше використання внутрішнього простору - також має бути цікавим. У "двійці" воно хороше, хоча панель приладів, зокрема, буде не всім до вподоби. Втім, можна пригадати і набагато гірші інтер'єри.Це автомобіль класу "суперміні", дуже важливого сегменту "Б", призначеного, головним чином, для поїздок містом, а не на великі дистанції чи туризм. Тим більше, з маленьким 1,3-літровим двигуном ви навряд-чи куди-небудь поспішатимете.Але він досить практичний, а менш дружні до довкілля версії з потужнішими двигунами заохочують до активної їзди. "Двійки" з такими агрегатами коштуватимуть, звісно, дорожче - близько 15 тис. євро, в той час як ціна базової версії - близько 11 тис. євро. 
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук