Частка Medoff склала 7,9% (у попередньому аудиті за грудень-січень — 7,6%). Примітно, що всього за рік бренд з 6-ї позиції на ринку впевнено перемістився вгору і зараз входить до трійки лідерів.

В цілому, компанія "Істерн Беверидж Трейдинг", якій належить марка, за даними дослідження займає четверте місце серед виробників горілки — частка в загальному обсязі продажів складає 10,8%. У порівнянні, з аналогічним періодом минулого року, частка компанії збільшилася на 4,6%.

Роздрібний аудит Retail Tracking Research International (RTRI) проводився по всій Україні. Дані в східних регіонах (Донецька, Луганська область) знімалися з територій підконтрольних Україні.

Завдяки ефективній роботі нашої маркетингової команди і дистрибуції, нам вдалося зберегти обсяги продажів. Чого не скажеш про ринок горілки в цілому — в порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальний обсяг продажів зменшився на 10,8%. І за нашими прогнозами, зниження обсягів виробництва і продажів легального алкоголю триватиме до кінця року — відчуваються наслідки збільшення акцизних зборів і роздрібних цін. Ми дуже вдячні нашим покупцям за лояльність до бренду Medoff і намагаємося, що б при збереженні найвищої якості, цінові зміни не були настільки відчутні для споживача,
— коментує директор з маркетингу "Істерн Беверидж Трейтінг" Сергій Колесніченко.

ТМ Medoff належить українській компанії "Істерн Беверидж Трейдинг", експортується в більш ніж 30 країн Європи, Азії та країн СНД, завоював більше 20 нагород на українських і міжнародних дегустаційних конкурсах.