Понад 1500 брендів з усього світу боролися за звання кращого.

Авторитетне журі протягом чотирьох днів оцінювало напої методом сліпої дегустації (дегустатори не знали, які саме бренди вони пробують), оцінюючи органолептичні властивості: м'якість смаку, аромат та прозорість напоїв.

"Подвійне золото" (Double Gold) завоювала українська горілка Medoff Classic. Цю високу нагороду може отримати тільки той бренд, який визнали кращим всі члени журі.

"Горілка Medoff бере участь у більшості найбільших міжнародних конкурсів міцних напоїв і завжди повертається з нагородами",— коментує менеджер з розвитку торгової марки Medoff, Дмитро Кущ.

На сьогодні в арсеналі бренду більше 20 медалей. Для нас це дуже важливо, адже саме перемога показує, що наш бренд відповідає високим стандартам міжнародних ринків, де дуже висока конкуренція.

Довідка:

San Francisco World Spirits Competition — найбільший дегустаційний конкурс в США, заснований у 2000 році.

Горілка ТМ "Medoff" належить українській компанія "Істерн Беверідж Трейдинг". Згідно з останніми даними роздрібного аудиту Retail Tracking Research International (RTRI), ТМ Medoff входить в п'ятірку найбільших виробників горілки в Україні. Бренд експортується в більш ніж 30 країн Європи, Азії і країн СНД.