Mercedes-Benz S-Class Coupe

Mercedes представив купе на базі седана S-Class останньої генерації.

На відміну від ще актуальної моделі, яка носить ім'я CL, новинку нарекли просто - S-Class Coupe. Це має зменшити плутанину в назвах і акцентувати на тому, що авто вийшло на кардинально новий рівень.

Так, хоча дводверку і сконструювали на базі седана, але відмінностей між ними дуже багато. По-перше, менші габарити: довжина дводверки — 5027 мм, ширина — 1899 мм, колісна база — 2945 мм. Далі — приземкуватий силует з довгим капотом і коротким багажником; оригінальні бампери та світлотехніка. До слова, за чималу доплату можна замовити світлодіодні фари, інкрустовані 47 кристалами Swarovski.

Гаму двигунів купе запозичило у седана. Тобто покупцям запропонують мотори V8, об'ємом 4.7 л (455 к.с.) та 5.5 л (590 к.с.), а також турбоагрегат V12 у двох варіантах форсувань (530 / 630 к.с.). Щодо коробки передач, то новинці відрядили 9-ступінчастий "автомат".

Зважаючи на менші розміри та споряджену масу, з такою ж технікою купе буде спритнішим. А ще ним легше буде керувати — завдяки доопрацьованій системі Magic Body Control. Тепер вона не лише розпізнає нерівності на дорозі, а й "бачить" повороти. І може нахиляти авто у відповідний бік залежно від швидкості руху та крутизни віражу (максимум на 2,5°), як це роблять мотоциклісти. Таким чином повороти можна проходити на значно більшій швидкості.

Цікаво й ось що. Німці амбітно заявляють, що вивели купе S-Class на настільки високий рівень, що відтепер конкурентами будуть такі метри, як Bentley Continental GT та Rolls-Royce Wraith. Що з цього вийде — дізнаємось восени, коли авто з'явиться у продажу.

Renault Kwid Concept

Компанія Renault показала концептуальний паркетник з літаючим компаньйоном.

Компактний автомобільчик під назвою Kwid (3616х1939х1565 мм) має високий кліренс, чималі колеса і пару підйомних дверцят у ламбо-стилі.

У задній частині — спеціальний відсік для мініатюрного літального апарату. Flying Companion може літати в автоматичному режимі, слідуючи заданим координатам GPS, а також ним можна керувати з автомобіля. Завдання квадрокоптера — розвідка ситуації на дорозі і зйомка місцевості.

Салон — п'ятимісний, щоправда оригінального компонування. Водій сидить у центрі, збоку — двоє пасажирів, ну і ззаду — ще два місця. Передні крісла, як і дверцята, оснащені електроприводом. На центральній консолі — інтегрований планшет, який забезпечує доступ до Інтернету.

Під капотом мініпаркетника — бензиновий турбодвигун, об'ємом 1.2 літра, який працює з роботизованою коробкою передач. Хоча французи кажуть, що Kwid можна оснастити й електромотором. Тут є місце для батарей і вбудований зарядний пристрій.