Справа в тому, що за зовнішніми габаритами цей компактвенчик не більший від інших. А в салоні настільки просторо, що ховаються навіть деякі седани бізнес-класу.

Новий B-Class трохи підріс у розмірах і став більш витонченим у деталях. Хоча традиційні форми і пропорції збереглися. Тому авто легко впізнати здалеку.

У "Мерседесі" добряче попрацювали над аеродинамікою об'ємного кузова. Штутгардтці запевняють, що домоглися рекордного в класі коефіцієнту опору - 0,26. А це, своєю чергою, позитивно позначилося на витратах пального, динаміці та поведінці авто.

Для новинки доступні чотири двигуни. Два з них - турбодизелі об'ємом 1.8 у різних варіантах форсування (у версії 180 CDI - 109 сил і 250 Н•м, а в 200 CDI - 136 конячок і 300 Н•м). Інші - бензинові 1.6-літрові агрегати теж з різним запасом потужності: 122 і 156 конячок. Усі двигуни за замовчуванням працюють у парі з шестиступінчатою "механікою". За доплату можна встановити семидіапазонний "робот". Стандартно всі версії обладнані системою старт-стоп, яка ефективно знижує розхід.

Зрозуміло, не обійшлося і без арсеналу допоміжної електроніки. Так, вже "в базі" B-Class має систему попередження про зіткнення, яка стежить за іншим автомобілями в потоці. Є в компактвені й функція моніторингу сліпих зон, автоматичний паркувальник, адаптивні фари і ще безліч чого іншого.

У продажу новий компактвен від Mercedes з'явиться вже взимку і коштуватиме від 24 500 євро.