Купе BMW третьої серії та Audi A5 ділять зі седанами лише технічну частину й елементи інтер'єру. А якщо говорити про зовнішність - це самобутні автомобілі. Однаковий екстер'єр - моветон у класі.

У Mercedes ж або надто економлять, або ж не дуже заморочуються. Нове купе, яке створили на платформі рестайлінгового седана C-Class, - точна його копія. Єдина відмінність - кількість дверцят. Але мусимо визнати - вцілому новинка доволі гармонійна.

Інтер'єр теж наче намалювали під копірку. Сріблястий пластик на кермі, алюмінієві накладки, мультимедійна система з навігацією - все запозичили з різних комплектацій "Цешки". Втім, це не так вже й погано. Салон має хорошу ергономіку, достатньо простору для всіх пасажирів, якість матеріалів - теж на висоті. Що ще потрібно від Mercedes?

Для купешки припасли непогану лінійку двигунів. Це 1.8-літровий турбоагрегат у двох варіантах потужності (156 к.с. і 204 к.с.) та 3.5-літрова V-подібна "шістка" (306 к.с.). Остання, щоправда для замовлення в Україні не доступна.

Зрозуміло, не обійшлось і без турбодизеля. Мова йде про 2.1-літровий агрегат потужністю 170 сил. Разом з ним на купешку встановлюють систему старт-стоп та шестишвидкісну "механіку". Такий "Мерс" в середньому споживає 4,5 л дизеля на "сотню".

Список опцій у новинки - теж радує. Тут і адаптивна підвіска з електронним регулюванням жорсткості амортизаторів, і спорт-пакет AMG, і безліч систем активної безпеки.

Ціна базової версії купе - 40 000 євро. І це доволі дивно. Харизматичніша Audi A5 та драйвовіша дводверна "трійка" коштують майже на 4 000 євро дешевше.