За даними прес-служби КМДА, четверта лінія метрополітену дозволить вирішити транспортну проблему майже для 500 тисяч мешканців лівобережних районів столиці. Зокрема, це стосуватиметься житлових масивів Воскресенський, Райдужний, Вигурівщина-Троєщина, що забезпечить швидкий транспортний зв'язок цих районів з правобережною частиною міста.

Лінія буде складатися з двох ділянок: від станції Глибочицька до станції Райдужна з відгалуженням в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, а також від станції Вулиця Милославська до Проспекту Ватутіна.

Лінія метро матиме 12 станцій. Пасажиропотік досягне 40,8 тисяч осіб на годину.

Із загальної вартості на будівництво першої ділянки знадобиться 6,972 мільярда гривень, другої - 4,239 мільярда гривень. Таким чином, вартість будівництва складатиме орієнтовно 11,212 мільярда гривень.

Як передбачається, інвестор буде відповідати за фінансування, будівництво, закупівлю обладнання та оперативне управління процесом. У свою чергу київська влада, відповідатиме за вирішення земельних питань, надання активів, регулювання тарифів і контроль за виконанням зобов'язань перед громадою.

Нагадаємо, Київметробуд за підсумками 2011 року отримав 1,3 мільйона гривень чистого прибутку проти 14,5 мільйона гривень чистого збитку в 2010 році. Щодня київське метро перевозить до 1,7 мільйона ​​пасажирів.