Примітно, що Business Insider, ще у 2012 році, зауважив, що Charlie Hebdo може спровокувати нову хвилю невдоволення з боку ісламістів своєю обкладинкою.

На ній - іудей везе мусульманина у інвалідному візку і напис "Не кепкуйте з нас!". Для свого ж триб'юту Бізнес Інсайдер обрав карикатуру у стилі "наврочили". На зображенні напис "Досі жодних терористичних атак у Франції".

Мультяшний персонаж озброєний автоматом калашнікова – саме з цієї зброї нападники убили журналістів Charlie Hebdo 7 січня. Символічно, що ця карикатура була останньою роботою головного редактора сатиричного тижневика. Видання також проаналізувало, яким чином журнал став "червоною ганчіркою" для терористів, проілюструвавши статтю ще кількома провокативними карикатурами Charlie Hebdo.

Та не усі медійники наважилися на таку підтримку сатири Charlie Hebdo. Британське видання The Telegraph вчинило обережніше, опублікувавши лише саму обкладинку Charlie Hebdo з розмитим зображенням карикатур, аби "не ображати почуття вірян".

Видання The New York Times використало більш нейтральні зображення – без натяку на іслам.

Та "мусульманські мотиви" не були єдиною темою видання. Charlie Hebdo свого часу зачепив і українське питання. Серед карикатур журналу учасники - псевдореферендуму у Криму і дії Путіна в Україні.

Інтернет-спільнота також підтримує Charlie Hebdo. На знак солідарності із виданням люди масово змінюють аватари на напис "Шарлі - це я". У соцмережах користувачі публікують повідомлення з хештегом #JeSuisCharlie. У них вони висловлюють обурення, засуджують зазіхання на свободу слова та висловлюють співчуття.

На сайті Charlie Hebdo - жалобна "тиша". Чорний фон та файл для роздруку із фразою "Шарлі - це я". Вона доступна кількома мовами і примітно, що перша з них - арабська.