Цією компанією володіють дві сім’ї. Маркус Мілє вже кілька років працює на посаді генерального директора цієї фірми. Він є правнуком засновника компанії. То ж чи добре працюється двом сім’ям разом?

“Партнерство двох родин процвітає вже кілька поколінь. У нас чіткий розподіл обов’язків. Райнхард Цінкан відповідає за маркетинг та дистрибуцію. Я взяв на себе технічну частину”, - каже генеральний директор компанії Miele Маркус Мілє.

Це Райнхард Цінкан - представник іншої сім’ї. Він, як і Маркус Мілє, - гендиректор. Цінкан теж запевняє - співпраця родин іде, як по маслу.

“Думаю, ми дуже схожі на наших батьків. Ми працюємо на результат, працюємо спільно на майбутнє компанії. Це нас об’єднує”, - каже генеральний директор компанії Miele Райнхард Цінкан.

Втім, з часом форма співпраці змінилася. Легендарні робочі сніданки їхніх батьків відійшли у минуле. Рудольф Мілє помер у 2004 році. А Пітер Цінкан вже не приділяє стільки уваги справам, як колись.

Запорукою успіху Miele вважають те, що компанія зосередилася на виготовленні лише домашньої техніки. До речі, саме ця компанія створила першу у світі повністю автоматизовану “пралку”.

“Ось моє перше дітище. Я тут сконструював кожнісіньку деталь. Вона вийшла на ринок у 1958 році”, - каже Пітер Цінкан.

У компанії не лише зберігають традиції, а й ставлять собі за мету іти в ногу з часом. До прикладу, нове покоління “пралок” Miele зможе навіть спілкуватися з користувачами.

Компанії Miele завжди вдавалося задовольняти потреби клієнтів. Завдання Маркуса Мілє та Райнхарда Цінкана - потурбуватися, аби так було і у майбутньому.