Про це повідомляє "Обозреватель". За даними видання, заяви МІУ, нібито такий працівник не значитися в "Укрзалізниці", є не більш як хитрістю.

В "Укрзалізниці" проходить грандіозне реформування всієї структури компанії. З 1 грудня на зміну ДП "Український транспортно-логістичний центр", що входив до Державної адміністрації залізничного транспорту України, прийшов "Центр транспортної логістики" (ЦТЛ), який є філією вже ПАТ "Українська залізниця". Тому "загубити" співробітника між старими і новими відділами та підрозділи не складає труднощів. У УТЛЦ Федорівського дійсно немає, а от у ЦТЛ? Міністр заявив, що не може встежити, хто і на яку керівну посаду в нових структурах УЗ зараз подається. Ось власне і все пояснення магічному зникнення Федорівського. Він іде в керівництво структури, яка формально ще тільки в процесі створення,
— пояснює видання.

За даними "Обозревателя" контроль над ЦТЛ відкриє нардепу необмежений доступ до парку вантажних вагонів держпідприємства і дозволить відновити бізнес, який процвітав за часів президентства Віктора Януковича,

"Сольвар опосередковано володіє декількома транспортними компаніями, з яких найбільш відомі — "Метрудтранс" і "Фреш Лайн". Вони спеціалізуються на перевезеннях залізничним транспортом. При цьому у власності у компаній Сольвар немає жодного вагона — всі перевезення вона здійснює на вагонах... "Укрзалізниці". Природно, своя людина у керівництві ЦТЛ гарантує підприємствам доступ до рухомого складу в необхідній кількості і кращої якості", — пише видання.

Крім цього, керівна посада у ЦТЛ — це можливість впливати на вантажовідправників. Зокрема, залізорудні підприємства Кривого Рогу вже зараз намагаються змусити працювати з "Метрудтрансом".

"Керівникам залізорудних компаній нав'язливо пропонують змінити своїх перевізників на користь компанії Сольвар. При цьому послуги "Метрудтранса" будуть обходитися вантажовідправникам в півтора рази вище ринкових цін. В іншому випадку виробникам руди загрожує, що вони зовсім залишаться без рухомого складу. Мовляв, "Укрзалізниця" анулює заявки на вагони, й комбінати зможуть вивозити продукцію. За словами джерела на залізорудному ринку, за останній місяць такому тиску піддалися керівники "Криворізького залізорудного комбінату" і "Сухої балки", — йдеться у публікації.

Як повідомлялося, раніше Руслан Сольвар відмовився коментувати звинувачення в корупції і спробах призначити менеджера своєї компанії на керівний пост в "Укрзалізницю".