Швидший за вертоліт, тихіший за мотоцикл, дешевший за таксі, і, до того ж, береже довкілля. Особливість "летючого електрокара" у тому, що йому не потрібна смуга для злету і посадки – у небо він здіймається вертикально, подібно до гелікоптера.

36 електродвигунів, схованих під крилами, створюють достатню тягу, щоб підняти двомісний конвертоплан у повітря та розвивати у польоті швидкість до 300 кілометрів за годину. Заявлений запас лету апарата – 300 кілометрів.

Першим пробним польотом Lilium Jet оператор керував дистанційно, однак у найближчих планах компанії посадити за "штурвал" свого "електроліту" пілота та принагідно збільшити пасажиромісткість до 5 осіб.

Такий транспорт, вірять розробники, ідеально замінив би функції таксі. Наприклад, поїздка з Мангеттена в аеропорт Кеннеді тривала б якихось 5 хвилин, тоді як нью-йоркські таксі долають цей шлях майже за годину. Та й обійдуться послуги електричного аеротаксі вдвічі, а в далекій перспективі – вдесятеро дешевше, ніж у знаменитих "жовтих" перевізників.

Мабуть, не без підстав творці Lilium Jet сміливо заявляють: за "летючими електрокарами" – майбутнє міського транспорту.

Читайте також: Як роботи прийшли на зміну тренерам у спорті