Представлений концепт демонструє майбутнє спортивних моделей марки. Як і в оригінальній дводверці, тут баварці зосередилися не на потужності, а на зниженні спорядженої маси. Майже весь кузов 5-метрової новинки виготовлений з міцного та легкого вуглеволокна. Цей же матеріал використали і в значній частині внутрішніх конструкцій.

Під капотом концепту опинився бензиновий шестициліндровий двигун 3.0 з електричним турбокомпресором. Привід — задній. Також уваги заслуговують повністю світлодіодні фари, масивний аеродинамічний спойлер ззаду та колісні диски діаметром 21 дюйм.

BMW 3.0 CSL Hommage не має серійного майбутнього. Концептуальне купе лише натякає на перспективні дизайнерські рішення, а також на те, що для зменшення маси майбутніх моделей компанія широко використовуватиме композитні матеріали. Передусім це стосується спортивних модифікацій BMW M.

Читайте також: Google почав тестувати авто без педалей та керма