За даними моніторингу, протягом 24-30 вересня опозиційна реклама йшла 17 год 18 хв 39 с. Якщо говорити про владу, то їхня реклама зайняла 11 год 42 хв 23 с ефірного часу.

У новинах висвітлення діяльності опозиції теж перевищує владу. За хронометражем - в 1,2 рази, за кількістю сюжетів - в 1,8 рази.

Якщо говорити про ток-шоу, то тут представники опозиції аж в 3 рази мали більше часу, щоб висловитися.

"Враховуючи загальні хронометражі присутності "провладних"і "опозиційних"сил - суб'єктів виборчого процесу в ефірах провідних телеканалів," опозиція "представлена в 1,54 рази більше (21 год 51 хв 41 с проти 14 год 18 хв 55 с)", - підсумували у Держкомтелерадіо.

До слова, спостерігачі зафіксували в Україні масове використання чорного піару.