Triumph Tiger Explorer

Британський виробник Triumph представив ендуро Tiger Explorer 2012-го модельного року. Мотоцикл позиціонують, як конкурента популярному туристичному BMW R1200GS. Triumph отримав такий же 1.2-літровий двигун, але потужність у нього більша - 135 конячок.

“Крім того, Explorer має ABS, круїз- та трекшн-контроль вже у базовій комплектації. За доплату можна замовити двомісне сидіння”, - розповідає фінансовий директор компанії Triumph Ґай Мастерз.

Ducati Panigale

Гоночний трек - ось природне середовище для нового Ducati Panigale. Супербайк важить всього 164 кг, а його двигун розвиває 192 к.с.! Купа електроніки, зокрема, система управління підвіскою та дроселем. Ціна - від $30 тис.

“Це вершина італійської спортивної мотоіндустрії. Цей мотоцикл навіть "у базі" здатний засоромити більшість іменитих байків”, - запевняє мотоексперт Берті Сайммондс.

Suzuki Inazuma

Але не всі нові байки можуть похизуватися надпотужними двигунами. Споживачі, а відтак і виробники, все більше звертають увагу на економічність. Компанія Suzuki, приміром, випустила компактну модель Inazuma з 250-кубовим двигуном та електронним асистентом, який підказує, коли краще перемикати передачу. Ціна - всього $5,5 тис.

Honda NC700

Honda теж переймається екотенденціями. Японці виведуть на ринок цілий модельний ряд компактних мотоциклів під назвою NC700: спортивно-туристичний байк, міський родстер та максі-скутер.

“Усі вони оснащенні двоциліндровими двигунами, об'ємом 670 "кубиків" і потужністю 51 к.с. Мотори жваві та економні, середній розхід - близько 3,5 л пального на "сотню"”, - каже директор британського філіалу Honda Motorcycles Марк Девіс.

Yamaha T-Max 500

І на завершення - оновлений скутер Yamaha T-Max 500. Моторолер оснастили ABS, легкою алюмінієвою ходовою та двигуном, об'ємом 530 см3. Він розвиває 46 “конячок” і має хорошу тягу "на низах". Ціна новинки - $13,2 тис.