• укр
  • рус
Архів
Курси валют
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

На сайті Мін'юсту з'явилася можливість безкоштовно відстежувати справи про банкрутство

17:34, 25 травня 2015 389
Мін'юст
Мін'юст / ipress.ua

Міністерство юстиції України відкрило новий електронний сервіс на сайті відомства - швидко і безкоштовно можна отримати інформацію щодо підприємств, по яких порушено провадження у справі про банкрутство, повідомив заступник міністра юстиції Антон Янчук.

"Нещодавно Міністерство юстиції України забезпечило відкритий доступ до Єдиного державного реєстру підприємців, щодо яких відкрито провадження у справах про банкрутство. Зараз будь-яка фізична чи юридична особа може скористатися цим електронним сервісом, отримати інформацію шляхом нескладних дій безпосередньо на сайті Міністерства юстиції", —  сказав Янчук на брифінгу в понеділок.

Він пояснив, що надання цієї послуги є безкоштовним. Раніше, як нагадав Янчук, таку інформацію юрособа або фізособа-підприємець про себе дізнавалася, звернувшись з письмовим запитом до територіального управління юстиції. Раніше, за словами заступника міністра, відповідь надходив у письмовому вигляді протягом п'яти робочих днів з моменту звернення, — ця процедура була досить складною для зацікавлених осіб.

Відповідні документи, як розповів заступник міністра юстиції, як правило, потрібні тим юридичним особам, які планують брати участь до будь-яких держзакупівлі і також для того, щоб надати інформацію в банківські установи з підтвердженням того, що ця особа не перебуває в процедурі банкрутства.

Тепер як особа, яка щодо себе хоче отримати інформацію, так і його контрагент або будь-який банк або організатор держзакупівель або інша заінтересована особа може абсолютно вільно з будь-якого цифрового пристрою зайти на сайт Мін'юсту, пройти нескладну процедуру реєстрації та оперативно і безкоштовно отримати відповідну інформацію, — підкреслив Янчук.

Він уточнив, що інформація виводиться у формі довідки на екран пристрою і її можна роздрукувати.

Надається довідка, за словами заступника міністра, у двох форматах — скороченому і розширеному.

Янчук повідомив, що в минулому році за отриманням паперових довідок звернулося близько 100 тисяч людей, процедура вимагала певних фінансових витрат і людських ресурсів, також несла в собі і корупційні ризики.

"Зараз система повністю функціонує...Я особисто сьогодні вранці спробував це зробити. Абсолютно вільно і за п'ять хвилин", — сказав заступник міністра, продемонструвавши приклад отриманої довідки. Він зазначив, що цей сервіс існує з 15 травня, "вже успішно зроблено більше 4 тисяч запитів на отримання таких довідок".

 

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук