Архів
Курси валют
Погода
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

На сайті Мін'юсту з'явилася можливість безкоштовно відстежувати справи про банкрутство

Мін'юст
Мін'юст / ipress.ua

Міністерство юстиції України відкрило новий електронний сервіс на сайті відомства - швидко і безкоштовно можна отримати інформацію щодо підприємств, по яких порушено провадження у справі про банкрутство, повідомив заступник міністра юстиції Антон Янчук.

"Нещодавно Міністерство юстиції України забезпечило відкритий доступ до Єдиного державного реєстру підприємців, щодо яких відкрито провадження у справах про банкрутство. Зараз будь-яка фізична чи юридична особа може скористатися цим електронним сервісом, отримати інформацію шляхом нескладних дій безпосередньо на сайті Міністерства юстиції", —  сказав Янчук на брифінгу в понеділок.

Він пояснив, що надання цієї послуги є безкоштовним. Раніше, як нагадав Янчук, таку інформацію юрособа або фізособа-підприємець про себе дізнавалася, звернувшись з письмовим запитом до територіального управління юстиції. Раніше, за словами заступника міністра, відповідь надходив у письмовому вигляді протягом п'яти робочих днів з моменту звернення, — ця процедура була досить складною для зацікавлених осіб.

Відповідні документи, як розповів заступник міністра юстиції, як правило, потрібні тим юридичним особам, які планують брати участь до будь-яких держзакупівлі і також для того, щоб надати інформацію в банківські установи з підтвердженням того, що ця особа не перебуває в процедурі банкрутства.

Тепер як особа, яка щодо себе хоче отримати інформацію, так і його контрагент або будь-який банк або організатор держзакупівель або інша заінтересована особа може абсолютно вільно з будь-якого цифрового пристрою зайти на сайт Мін'юсту, пройти нескладну процедуру реєстрації та оперативно і безкоштовно отримати відповідну інформацію, — підкреслив Янчук.

Він уточнив, що інформація виводиться у формі довідки на екран пристрою і її можна роздрукувати.

Надається довідка, за словами заступника міністра, у двох форматах — скороченому і розширеному.

Янчук повідомив, що в минулому році за отриманням паперових довідок звернулося близько 100 тисяч людей, процедура вимагала певних фінансових витрат і людських ресурсів, також несла в собі і корупційні ризики.

"Зараз система повністю функціонує...Я особисто сьогодні вранці спробував це зробити. Абсолютно вільно і за п'ять хвилин", — сказав заступник міністра, продемонструвавши приклад отриманої довідки. Він зазначив, що цей сервіс існує з 15 травня, "вже успішно зроблено більше 4 тисяч запитів на отримання таких довідок".

 

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
  • facebook
  • vkontakte
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук