Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці".

"Укрзалізниця" розширює можливості для комунікації з користувачами послуг. На головній сторінці офіційного сайту діє електронна форма звернень щодо зауважень щодо сервісу і боротьби з корупцією. Тепер про такі явища можна повідомити не тільки на гарячі лінії, але і в електронній формі,
– мовиться в повідомленні.

Цей сервіс дозволить залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію і своєчасно зреагувати на негативні випадки, пов'язані з роботою перевізника.

Повідомляється, що при заповненні форми потрібно в меню обрати тему звернення: пасажирських, приміських послуг або антикорупції.

Читайте також: У вагонах можна ліпити сніговика: в мережі показали обурливі фото з потягу "Укрзалізниці"

Заявнику також необхідно вказати ім'я, адресу, тему і сформулювати зміст. Для того, щоб детально розглянути звернення, його зміст повинен бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагона, сполучення та інші подробиці.