Як повідомляє Reuters, бізнес-план передбачає оптимізацію інвестицій у виробництво, нову стратегію просування бренду, збільшення експорту, скорочення витрат, в тому числі на робочу силу, а також збільшення синергічного ефекту від партнерства з французьким автовиробником Peugeot Citroen.

Конкретних цифр в Opel не назвали, вони, імовірно, будуть відомі після досягнення домовленості із профспілками. За словами головного виконавчого директора General Motors Дена Акерсона, за 12 років збитки Opel сягнули 14 мільярдів доларів. Втім, коли нова бізнес стратегія почне приносити прибуток, він не уточнив. Нагадаємо, в березні в GM заявляли, що після закриття заводу в німецькому місті Бохум в 2016 році компанія має намір збільшити виробничі потужності в країнах з дешевою робочою силою, таких як Росія, Польща, Китай, Індія, Мексика і Бразилія.