Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Навіщо бізнесу розміщуватися на торговельних майданчиках

Торгові майданчики — це онлайн-платформи, які мають зв'язати покупця і продавця. Для бізнесу вони можуть стати одним з головних каналів продажів і допомагають заощадити на власному штаті, бюджетах на просуванні і пошуковій оптимізації корпоративного сайту. А для покупця є зручним місцем пошуку всіх товарів, які його цікавлять

Остання тенденція світового ринку маркетплейсів (торгових майданчиків) — їх спеціалізація. Якщо раніше існували єдині платформи, які продавали товари і споживчого (B2C), і бізнес (B2B) сегментів, то зараз спостерігається чітка спеціалізація: платформи працюють для компаній, що продають для бізнес-сегменту або для кінцевих споживачів.

Навіщо ж бізнесу розміщуватися на торгівельних майданчиках? Фахівці міжнародного центру інтернет-торгівлі Allbiz підготували перелік основних переваг такого розміщення.

Готова аудиторія потенційних замовників

Одна з головних переваг торгівельного майданчика — готова аудиторія, яка приходить на ресурс за покупками. Компанія не витрачає часовий і фінансовий ресурси на пошук аудиторії, а приходить туди, де аудиторія вже звикла укладати угоди.

Перед розміщенням на ресурсі зверніть увагу на його спеціалізацію. Існують торгівельні майданчики, які заточені під продажу для кінцевих споживачів — В2С, а є ті, хто спеціалізується на бізнес-сегменті (В2В). Відповідно, аудиторія, а це ваші потенційні покупці, буде зовсім різною. Не варто очікувати, що в торгівельному майданчику, розрахованому для кінцевого користувача, компанія зможе продати 5 тон пшениці. Це малоймовірно, навіть якщо ви купили найдорожчий пакет послуг торгівельного майданчика і додатково вклали кошти в рекламу.

Інструменти для просування

Готову аудиторію торгівельного майданчика можна використовувати для реклами. У них часто є більшість рекламних інструментів - пошукова SEO-оптимізація, контекстна, банерна та тизерна реклама, ретаргетинг, та інші. Майданчик сам налаштує кампанії, а значить не потрібно витрачатися на окремого спеціаліста або рекламне агентство для проведення рекламної кампанії. Для показу рекламного повідомлення компанія може зорієнтувати користувачів по перевагах, географії, ринкам і демографічними ознаками.

Готові замовлення

Деякі торгівельні майданчики вже працюють за системою лідов. Лід — це контакт потенційного покупця, який вже зробив потрібну дію (заповнив форму, вислав свої контактні дані, відправив запит). У випадку бізнес сегмента — це відправка замовлення або заявки на продукцію із зазначенням своїх контактних даних. Користуючись подібним сервісом, компанія оплачує тільки готові замовлення, а не візити, перегляди або переходи. Готові замовлення не дають 100% гарантію успішного закриття угоди, але значно збільшують шанси отримати клієнта.

Доступність

Розміщення на торгівельних майданчиках може стати хорошим стартом продажів навіть без власного сайту. Адже його розробка потребує значної кількості коштів і часу, а потім ще необхідно витрачати бюджет на залучення на нього потрібної аудиторії.

За усередненими підрахунками запуск корпоративного сайту з нуля обходиться в $10 тисяч, його подальша підтримка, включаючи хостинг і рекламу — $150 щомісяця (без урахування оплати праці). Наприклад, розміщуючись на Allbiz на преміальному пакеті з високим пріоритетом, щомісяця ви будете витрачати близько $80-100. Більше того, витрат на хостинг, покупку доменного імені, роботу дизайнера, наповнення контентом не буде. Просування на торгівельних майданчиках виходить мінімум в 2 рази дешевше, ніж просування корпоративного сайту.

Безкоштовне консультування

На маркетплейсах ви завжди можете звернутися за допомогою в просуванні до фахівця і отримати кваліфіковану відповідь. Як правило, ця послуга абсолютно безкоштовна.

Спеціальні послуги

Маркетплейси, залежно від своєї спеціалізації, пропонують набір додаткових інструментів, які можуть бути унікальними і більше ні в кого не зустрічатися. Обов'язково з'ясуйте "коник" кожного торгівельного майданчика — як правило, ці інструменти недорогі, але допомагають виділяти конкретно вашу цільову аудиторію.

Загалом, розміщуючись на торгівельних майданчиках, компанія отримає якісну аудиторію, адже команди торгівельних майданчиків невпинно змагаються за те, щоб аудиторія покупців постійно росла. Кожен майданчик пропонує свої додаткові послуги, але в одному вони єдині — на торгівельних майданчиках вже є потенційні покупці, а значить, частина роботи по залученню відвідувачів вже зроблена. Залишилося розміститися на майданчику і оперативно обробляти замовлення.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук