• укр
  • рус
Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Навіщо потрібні емоції в бізнесі?

Емоції в бізнесі
Емоції в бізнесі / org-e-xecurive.timepad.ru

Емоційний маркетинг — це комунікації, які апелюють до емоцій покупця, його потреб і прагнень. Згідно з дослідженнями, емоції стимулюють розум більш ніж в 3000 разів швидше раціонального мислення.

Цей факт взяли на замітку продавці з усього світу і сьогодні намагаються вибудовувати спілкування, спрямоване на почуття клієнтів. Емоції, які найчастіше змушують людину приймати рішення про покупку, — це любов, гордість, жадібність і страх.

На практиці не все так складно. Дотримуючись порад міжнародного центру інтернет-торгівлі Allbiz — онлайн-платформи для бізнесу, на якій компанії знаходять замовників, постачальників і партнерів, ви можете легко освоїти декілька прийомів емоційних комунікацій і вже сьогодні вдаватися до них у спілкуванні з потенційними замовниками:

● Придумайте історію від свого імені, імені клієнтів або вашої компанії: цікаві історії люблять усі.

● Використовуйте в тексті слова "уявіть", "подивіться", "порівняйте" або подібні. Так клієнт буде не просто читати, а "переживати" ваш текст разом з вами.

● Використовуйте питання в тексті: так ви змусите клієнта подумки вступити з вами в діалог.

● Пишіть тексти від душі, а перед тим, як відправляти їх клієнту, перечитайте ще раз. При чому краще прочитати текст вголос — тоді ви відразу помітите слабкі місця і зможете вчасно його підкоригувати. Надихає? Значить і ваша цільова аудиторія не залишиться байдужою.

До емоцій схильні не тільки кінцеві споживачі (сегмент В2С), а й бізнесмени, які працюють в сегменті В2В. Ви здивуєтеся, але останні — ще більшою мірою. Хоча закупівлю і здійснює компанія, але саме рішення приймає конкретна людина. І саме на ньому лежить вантаж персональної відповідальності за витрачені сотні тисяч, а то і мільйони доларів. Це змушує його переживати з безлічі приводів: як не втратити дорогоцінний час, як не втратити довіру керівництва, як не позбутися роботи, якщо покупка виявиться вкрай невдалою.

Тому не варто ігнорувати емоції в сегменті В2В. Людський фактор і тут може стати визначальним.

ДОВІДКА. Allbiz— міжнародний центр інтернет-торгівлі, що функціонує на 26 мовах, з 15-річним досвідом на ринку онлайн-просування. На ресурсі надана ​​інформація про 20 млн товарів і послуг від 1,3 млн компаній з 90 країн. Географія відвідувачів охоплює весь світ. Кількість замовлень перевищує 10 тисяч в день. Офіси компанії розташовані в 13 країнах: Україні, Росії, Казахстані, Молдові, Узбекистані, Азербайджані, Грузії, Польщі, Румунії, Греції, Єгипті, Індії, Китаї.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук