Про це в коментарі виданню Forbes Україна розповів комерційний директор Ryanair Девід О'Брайен.

Ми ведемо діалог з людьми зі Львова, але не думаю, що ми будемо обговорювати польоти в Одесу,
— зазначив представник Ryanair.

Однак він зазначив, що Україна зараз може розглядатися тільки як додаток до основних ринків авіакомпанії. Такими зараз для Ryanair є Італія, Іспанія, Великобританія, Ірландія, Німеччина.

"Зараз в Україні, звичайно, є попит на польоти в багато країн. Але найбільше це польоти на Схід, а також Північ, куди Ryanair не має права літати юридично, і навіть фізично не має можливості виконувати ці польоти", – розповів Девід О'Брайен.

Та для того, щоб авіакомпанія розпочала такі польоти, в самій Ryanair очікують деякі зміни в Україні. Мова йде про ситуацію з аеропортами та питанням з "відкритим небом".

"Важливо, щоб "відкрите небо" насправді існувало не тільки у Львові й Одесі, а й у Києві. А не тільки в двох протилежних кінцях країни. Метою відкритого неба має бути зростання кількості пасажирів в аеропортах", — наголосив Девід О'Брайен.

Слід зазначити, що в даний час авіакомпанія виконує польоти більш ніж у 200 аеропортів усіх країн Євросоюзу (крім Люксембургу та Словенії), а також в Ізраїль, Норвегію, Швейцарію, Сербію, Чорногорію та Марокко. У найближчі 10 років ірландський перевізник планує збільшити флот майже вдвічі: з 330 літаків (на 1 квітня 2016 року) до 546 у 2024 році, в результаті чого перевізні потужності перевищать 103 000 крісел. Авіакомпанія виконує в середньому 1 600 рейсів на день. Весь флот складається з однакових літаків — Boeing 737-800, їх середній вік — 6,7 року.