BMW 4 Series Coupe

Бімерівці хочуть максимально диверсифікувати свої моделі. Усі купе та кабріолети випускатимуть як окремі серії.

Першопрохідцем цієї стратегії стала нова дводверка на базі "трійки". Відтепер це - самостійна четверта серія BMW.

За словами розробників, авто має прекрасну аеродинаміку і важить на 25-40 кг менше, аніж "трійка". Крім того, інженерам вдалось досягти ідеального розподілу ваги по осях - 50:50.

"Четвірка" буде доступна з двома бензиновими двигунами і турбодизелем. І з таким суперопціями, як адаптивне управління дальнім світлом та мультимедійний комплекс, який має вихід в інтернет і здатний набирати текст під диктування.

Lexus IS

Якщо "четвірка" - тепер найспортивніша модель BMW, то у Lexus - це новенький IS. Кажуть, седан довго і нудно тестували на треках.

Новий IS кардинально відрізняється від попередньої моделі. З доволі стриманого седана він перетворися у зовсім нестриманого.

Японці запевняють, що будували його з оглядкою на суперкар LFA. Схожі риси помітні в агресивній, навіть брутальній зовнішності седана, особливо з ірмовим обвісом F Sport.

Їде він відповідно. Завдяки жорсткішому кузову та модернізованій платформі з по-бойовому налаштованою підвіскою, седан наче вгризається у повороти.

Покупцям запропонують дві модифікації седана: з 2.5-літровим бензиновим двигуном потужністю 208 конячок, та гібрид, який видає на 15 сил більше.

Стартова ціна версії IS 250 - $50 тис.