Про це повідомляє Національне управління США з безпеки транспортування.

Як свідчать розшифровки чорних скриньок, команда пілотів не мала ніяких проблем, коли починала приземлення. Про те, що щось іде не так, стало зрозуміло за 7 секунд до зіткнення з дамбою.

Читайте також: Аварія у Сан-Франциско: Boeing 777 забракло кількох секунд для порятунку

Пілоти спробували набрати швидкість і знову піднятися в повітря, щоб зробити коло і цього разу приземлитися вдало.

За 4 секунди до зіткнення з землею в кабіні пролунав звук застереження, що лайнер - на критично низькій швидкості. В цей час команда спробувала відмінити посадку.

Читайте також: Літак, що розбився в Сан-Франциско, садив пілот-стажер

Як стверджують очевидці подій, літак наблизився дуже низько до землі, він летів повільно, а тоді його "ніс" злегка піднявся - так авіасудно набирало висоту. Однак в цей момент хвостова частина літака зачепила дамбу - і машина повалилася на землю недалеко від злітно-посадкової смуги.

Наразі у справі триває розслідування. Найбільша інтрига, на яку воно має дати питання, - чи справді у трагедії винні пілоти.

Нагадаємо, вчора, 7 липня, у міжнародному аеропорті Сан-Франциско внаслідок жорсткої посадки пасажирського літака Boeing-777 авіакомпанії Asiana Airlines трапилося загорання на його борту.

На літаку перебувало 307 людей. 2 з них - 16-річні китайські школярки - загинули. Близько 60 осіб на борту - це студенти та вчителі китайських шкіл, які їхали у США на відпочинок у літні табори.