Модернізація седана та універсала відбулась за традиційною схемою - кілька дрібних вдосконалень і, звісно, підвищена ціна.

Отож, чого чекати від оновленців? Власне, небагато - більш строгих бамперів і хромованої радіаторної решітки, видозміненої світлотехніки та трьох нових кольорів. В інтер'єрі ніяких суттєвих змін немає взагалі. Варто згадати хіба що про покращену звукоізоляцію.

Без ентузіазму підійшли хондівці і до технічної частини "Акорда". Жодних нових трансмісій чи двигунів - на вибір все ті ж бензинові атмосферники об'ємом 2.0 (156 к.с.) та 2.4 (201 к.с.). Тільки тепер, обіцяють японці, завдяки доопрацюванням вони мають помірніший апетит і менше забруднюють атмосферу. Найкращих результатів у плані економії та екології досягли з 2.2-літровим турбодизелем (150 к.с.), але до України Accord з таким агрегатом не постачають. Натомість у Європі він точне стане бестселером.

Взули новинку в шини зі зниженим опором коченню, а під днищем задля кращої аеродинаміки встановили спеціальні обтічники.

Чи не найважливіші зміни - у списку додаткового обладнання. Автомобіль можна оснастити функціями адаптивного освітлення поворотів і управління дальнім світлом. Остання система, щоправда, доступна лише для біксенонових фар. Вона автоматично перемикає світло з дальнього на ближній при появі зустрічного авто.

Стосовно цін. Вартість базової версії "Акорда" 2012-го модельного року залишиться на попередньому рівні - $30 000, а от за топову доведеться викласти значно більше - 43 $000.