«Успіх, напевно, полягає в тому, що ми знайшли найкращий контакт з клієнтами, з автосалонами, партнерів яких у нас понад 500. І ті продукти, які ми пропонуємо нашим клієнтам, насправді є найкращими на ринку. Вони зрозумілі клієнту, доступні», - пояснив Андрій Рязанцев, голова правління ПАТ «Ідея Банк».

Зміцнення позицій банку в цьому сегменті ринку визнали й експерти: Ідея Банк отримав золоту медаль Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року 2012» у номінації «№1 в автокредитуванні». На досягнутому, обіцяють, не зупинятися.

«Ми йдемо в нові технології - це інтернет-банкінг: на сьогодні він вже функціонує і є одним з найкращих рішень на території нашої держави для обслуговування людей, які хочуть скористатися послугами, не заходячи у відділення. Ми постійно розширюємо гамму послуг. Додатково це вже і лізингові операції, це і робота з юридичними особами», - додав Андрій Рязанцев.

Попереду, кажуть в Ідея Банку, великий етап швидкого розвитку: клієнти й надалі отримуватимуть найкращі умови фінансування, а пропоновані продукти традиційно будуть простими та ефективними, переконують банкіри.