Jaguar XFR-S

Про те, що у компанії Jaguar задумались над створенням суперника потужним Mercedes E63 AMG та BMW M5, було відомо вже доволі давно. Британці з усіх сил намагаються конкурувати з німцями - і куди ж без зарядженого седана?

І ось він - Jaguar XFR-S!

Фактично, це розігнана "по-максимуму" чотиридверка XFR з низкою серйозних доопрацювань. Зокрема, седан отримав нові аеродинамічні бампери та масивне антикрило, завдання якого - збільшувати притискну силу на швидкостях поза 200 км/год.

Ну, а найголовніше - це двигун. Під капотом зарядженого "Ягуара" - бензиновий V8 5.0. Він розвиває 550 к.с., що надає XFR-S статус найпотужнішого седана марки.

Динамічні характеристики - відповідні: сотня за 4,4 с, максималка - 300 км/год. А це дозоляє навісити на британця ярлик справжнього конкурента зарозумілим німцям.

Maserati Quattroporte

Коли справа стосується таких автомобілів, як Maserati Quattroporte, то не останню роль у створенні моделі грають конкретні люди. Так, глава компанії Харальд Вестер - виходець з Німеччини, зате шеф-дизайнер Лоренцо Рамачіотті та головний "моторист" Паоло Мартінеллі - чистокровні італійці.

Саме тому в цьому автомобілі більше пристрасті, аніж в будь-якому "Мерседесі" чи "Ролс-Ройсі".

Одна зовнішність чого варта: таке враження, що це тіло вкрите живою плоттю, а не кузов - металом.

Новий Quattroporte став більшим від попередника у всіх напрямках. Приміром, довжина перевищує 5,2 м! Вагу ж вдалось знизити майже на центнер завдяки широкому застосуванню алюмінію.

А як щодо двигунів?

Їх у гамі два V6 та V8 з двома турбінами. Обидва збирають на заводі Ferrari і забезпечують цьому круїзному лайнеру динаміку справжнього спорткара.

РОЗМІРИ І МАСА
довжина 5 263 мм
ширина 1 948 мм
висота 1 480 мм
колісна база 3 170 мм
маса 1 860 кг

ДВИГУНИ
V6 3.0 404 к.с., 550 Н•м
V8 3.8 523 к.с., 649 Н•м

ТРАНСМІСІЇ
АКПП ZF 8
привід: задній/повний

ДИНАМІКА
V6 3.0 0-100 км/год 5,1 с
V8 3.8 0-100 км/год 4,7 с