Як зазначає видання "Коммерсантъ", на запуск пілотного проекту з відкриття мережі під брендом "Їмо вдома!" режисерам необхідно майже мільярд рублів.

Андрій Кончаловський та Микита Михалков просять державу посприяти у створенні національної мережі громадського харчування, яка стане альтернативою західним мережам фастфуду. Тільки на запуск пілотного проекту з відкриття мережі кафе-кулінарій партнерам необхідно 971,8 мільйона рублів,
— пише видання.

"Коммерсантъ" стверджує, що "сьогодні ця тема буде обговорюватися на нараді у віце-прем'єра Аркадія Дворковича".

У листі, на який посилається газета, йдеться, що мова йде про створення мережі у вигляді кафе-кулінарій під брендом "Їмо вдома!". Сам бренд належить дружині Кончаловського — акторці та телеведучій Юлії Висоцькій.

Тим часом, як стверджують польські медіа, Росія через імперську політику президента Володимира Путіна в умовах західних санкцій та зниження цін на енергоносії може збанкрутувати вже у 2017 році.