Саме у такому ключі інженери компанії провели невеликий рестайлінг кросовера Freelander 2. Свіжа версія отримала нові економні двигуни, які відповідають вимогам стандарту Євро-5. Британці взяли дизельну "четвірку" 2.2, доопрацювали у ній програму управління та турбокомпресор. В результаті оптимізації є 2 модифікації агрегату: замість 160-сильної тепер з'явилися версії потужністю 150 і 190 конячок. В обох - по 420 Нм. Молодша може працювати у тандемі зі шестиступінчатими механічною або автоматичною коробками, старша - лише з "автоматом".

Як ці зміни вплинули на ставлення Freelander до природи? Якщо раніше найекономніша версія кросовера споживала у змішаному циклі трохи менше 7 л дизеля на 100 км, то після оновлення розхід впав до 6 л. Ну і викиди CO2 знизилися до 157 г/км. Хоча тут варто уточнити: все це - паспортні дані передньопривідного варіанта, якого до рестайлінга не було.

У гамі двигунів є ще й велика 3.2-літрова "шістка" потужністю 230 конячок. Її інженери вирішили не чіпати, адже це вибір тих, хто, скажімо так, трохи менше дбає про природу, і трохи більше - про задоволення від водіння.

Із зовнішніх змін свіжого Freelander варто відзначити нову решітку радіатора, передній бампер з іншими протитуманками, а також видозмінені фари і колісні диски. У салоні встановили нові сидіння та трохи змінили панель приладів. В якості матеріалів обробки салону тепер пропонують текстиль, шкіру і алькантару.

Орієнтовна вартість нового кросовера - 30 000 євро. Спершу на ринку будуть доступні лише повнопривідні версії, а Freelander з переднім приводом почнуть продавати у 2011 році.