При цьому, щоб парк маршруток бодай залишався на прийнятному рівні, необхідно щороку оновлювати щонайменше 15% загального обсягу рухомого складу.

"За останні 2 роки у місті Києві тільки я знаю один перевізник купляв нові автобуси - десь 10 автобусів купив. Якщо взяти по Києву, то навіть "Київпастранс" не купляє автобуси, бо немає за що. Це дуже серйозно. Якщо ми в цьому році не купили 15% рухомого складу, не оновили, а тільки на наступний рік це будемо робити, то це вже не 15% треба поновлювати, а 30%", - каже голова Асоціації перевізників "Столиця" Валерій Липецький.

Крім того, за словами Липецького, у Києві вже 20 років ніхто не вивчає пасажиропотоки. У бюджеті на це не передбачені кошти. Втім, за даними експертів, тільки за останні 10 років населення столиці зросло щонайменше удвічі - за рахунок заробітчан.