Там, до слова, хетч продається під іменем Mazda Demio. Європейська ж Mazda2 візуально не відрізняється від японського аналогу. Екстер'єр хетчбека оформили у фірмовому стилі Kodo — як останню "трійку" та "шістку".

У салоні очікують нову мультимедійну систему MZD Connect із сенсорним управлінням від "трійки", таку ж панель приладів, а ще проекційний дисплей під вітровим склом.

Автомобіль помітно виріс у всіх напрямках: довжина - 4060 мм, ширина - 1983 мм (з дзеркалами), висота — 1495 мм, а колісна база — 2570 мм. Завдяки цьому в салоні стало просторіше, а в багажнику побільшало корисного місця. Тим не менше, новинка легша від попередниці в середньому на 135 кг. Базова версія важить близько 900 кг — це один з найкращих показників у класі.

Європейську "двійку" наступного покоління пропонуватимуть з чотирма двигунами, всі об'ємом 1.5 літра. Три з них - бензинові, потужністю 75, 90 і 115 конячок. Останній агрегат - півторалітровий турбодизель з віддачею 105 к.с. і 220 Н•м. Зі слабшими моторами доступна 5-ступінчаста "механіка", з потужнішими — ручна або автоматична коробка з шістьма передачами.

Європейські продажі нової Mazda2 стартують у 2015 році.