Mercedes-Benz C-Class Estate

Стилістично модель кардинально не відрізняється від седана - зміни зачепили лише корму.

Зате новинка трохи довша від сучасної чотиридверки, і що важливіше, значно більша від старого універсала. Зокрема, колісна база зросла на 80 мм, що допомогло зробити салон просторішим для задніх пасажирів.

У багажнику місця теж побільшало. У похідному стані його об'єм - 490 літрів, а при складених сидіннях - понад півтори тисячі. Спинка заднього ряду відтепер розділена на три частини (40:20:40).

Кузов нового універсала на 49% виконаний з алюмінієвого сплаву, що дозволило скинути 65 кілограмів, порівняно з попередником.

Це одна з причин зниження витрат пального на 20%. Інша - оновлена гама двигунів.

Покупцям запропонують бензинові агрегати потужністю від 156 до 333 конячок, а також турбодизелі від 115 до 204 сил. Згодом з'являться і гібридні модифікації..

До стандартного оснащення нового універсала входить система автоматичного гальмування, завдання якої запобігати зіткненням з інших авто. А за доплату можна буде замовити повний привід 4Matic та пневмопідвіску Airmatic.

Продажі практичної "Цешки" стартують у вересні.

Nissan Pulsar

Компанія Nissan готує конкурента "Фольксвагену Гольфу" та "Форду Фокусу". Новий хетчбек під назвою Pulsar з'явиться на європейському ринку вже восени цього року.

Автомобіль оформили у свіжій фірмовій стилістиці, яку вже приміряли новий Qashqai та X-Trail. Модель буде доступна виключно у 5-дверному варіанті і з трьома двигунами.

Два з них - бензинові: 1.2 DIG-T (115 к.с.), 1.6 (190 к.с.). Інший - турбодизель Renault 1.5 dCi (110 к.с.). Коробки передач - "механіка" і варіатор.

Випуск "Пульсара" налагодять у Барселоні. Орієнтовна ціна базової версії - 13 тисяч євро.