За словами міністра транспорту і дорожньої інфраструктури Молдови Анатолія Шалара, це дозволить активізувати транзитні вантажопасажирські перевезення і скоротити витрати економічних агентів.

Він зазначив, що молдовська влада вже звернулася до керівництва Євросоюзу, Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку з проханням про фінансування даного проекту вартістю близько 70 мільйонів євро.

Шалар нагадав, що в даний час потяги, які проходять транзитом через територію Молдови, змушені робити великий об'їзд. Передбачається, що будівництво нової гілки проходитиме паралельно вже існуючій дорозі, в обхід території Придністров'я.

У 2006 році Придністров'я оголосило майно "Молдавської залізниці" на території регіону своєю власністю, у зв'язку з чим станції Тирасполь, Рибниця і Бендери були виключені Молдовою з Міжнародного реєстру залізничних станцій і практично всі молдовські потяги курсують в об'їзд Придністров'я.

Наразі через Придністровський регіон з Кишинева є лише два пасажирські потяги на Москву і в Одесу, а решта, як і вантажні потяги з придністровською і молдовською продукцією, їздять через північ Молдови, в обхід Придністров'я. У результаті шлях подовжився на 500 кілометрів, також істотно збільшилася вартість транспортування вантажів і знизилися обсяги вантажоперевезень.