Новий пікап від Nissan отримав модернізовану підвіску та міцнішу раму

Екстер'єр та інтер'єр автомобіля серйозно модернізували, а от у техніці змін мало. Передусім, пікап отримав абсолютно іншу передню частину, оформлену в новому корпоративному стилі. Зокрема, з'явились світлодіоди та чимало хромованих елементів.

Нову "Навару" сконструювали на базі попередниці, однак інженери модернізували підвіску та встановили міцнішу раму. У пікапа збільшилися габарити, кліренс та вантажна площа. А от радіус розвороту зробили меншим. Такий собі подарунок мешканцям міста.

Через збільшені розміри Mini Cooper поважчав, але з’явився додатковий простір

Порівняно з попередниками п’ятидвірка має не лише більше дверцят, а й більші габарити. Зокрема, колісна база зросла на 7,2 см, а загальна довжина - аж на 16 сантиметрів. Усе це забезпечило додатковий простір для задніх пасажирів та більше місця у багажнику. Тепер туди влізе мінімум 278 літрів багажу.

Через збільшені розміри Mini поважчав, у середньому на 60 кілограмів. А це, своєю чергою, позначилось на витратах пального та динаміці. З базовим двигуном п'ятидверка споживає на 100 грамів бензину більше, ніж тридверка, і до "сотні" їде на 0,3 с повільніше.