Молодіжний електорат не дуже стійкий. Тому більшість рекламних матеріалів спрямовані на пенсіонерів та людей середнього віку.

"Молодь немає високого рівня мобілізації на участь у виборах. Значна частина молоді, ймовірно, просто не прийде на вибори, адже має критичне ставлення до політики та професійних політиків. Але молодь може проголосувати за ті політичні сили, які близькі їм за форматом", - відмітив Фесенко.

На думку політолога, у діях партій, спрямованих на молодіжного виборця,має бути віддаленість від політики загалом.

Володимир Фесенко зазначає, що більшість молодих виборців не мають стійких політичних симпатій, ідеологічних настанов. Тому основне завдання партій змусити їх прийти на вибори.

На думку експерта, чітко усвідомили нестійкість молодіжного електорату комуністи. Об’єднана опозиція намагатиметься привернути увагу політизованої, націонал-демократичної молоді. Кличко і Королевська можуть привернути увагу деполітизованої молоді.

Нагадаємо, вибори до Верховної Ради призначені на 28 жовтня 2012 року. ЦВК зареєструвала 5771 кандидатів та завершила реєстрацію