"Це невеличке свято, яке дасть можливість в майбутньому показати обличчя нашої країни, а це означає - обличчя кожного з нас", - каже Президент України Віктор Янукович.

Щоправда українське обличчя марафетили турецькі шляхобудівці. "Укравтодор" ще у 2008 році уклав угоду на спорудження розв’язки із заморськими дорожниками. Українцям дісталася здебільшого - "чорна робота".

А поза камерою розповідають: мовляв, дехто заробітної платні не бачив ще з червня, та й вона невелика - в середньому на руки українці отримували півтори тисячі гривень. У той час як турецькі працівники - біля 300 євро на місяць. В "Укравтодорі" пояснюють - про затримки виплат не знають узагалі, а українці ж тут не стільки працювали, скільки досвід заморський переймали.

"780 чоловік працювало наших людей, це і дає нам можливість залучити закордонний досвід в Україну, якість і технології. Вчасно всі оплачуються, вчасно", - каже голова "Укравтодору" Володимир Демішкан.

Розв'язка під Житомиром - перша ластівка. До кінця року буде відкрито рух на більш ніж півтори тисячі кілометрів українських шляхів, обіцяють в уряді.

"У нас ще великої обсяг роботи - стан дорогі від Житомира до Києва, м'яко кажучи, не витримує критики. За 12 рік буде зроблена велика реформа – державних доріг залишиться близько 70 тисяч, а доріг обл. призначення - 100 тисяч", - каже віце-прем’єр-міністр - міністр інфраструктури України Борис Колесніков.

З них 2000 кілометрів - зведуть і відремонтують наступного року. Грошей для таких наполеонівських планів наразі немає, визнають у Кабміні. Проте - їх обіцяють знайти у спецфонді бюджету. Уряд боротиметься з вибоїнами на дорогах коштами від акцизу на пальне. Це, підрахували у Кабінеті міністрів - близько 4 мільярдів доларів щорічно. Левова частка - піде на автошляхи.