Реформування ДАІ

За словами експерта, їй відомо лише те, як може виглядати реформування ДАІ по тій моделі реформування, яку готують в Києві. Зараз, як відомо проходить проект створення спільної патрульної служби, яка б об’єднала колишню патрульну службу і Державтоінспекцію.

"Те, як процес відбувається у Києві – проходить прозорий відбір до комісій, які відбирають нових патрульних поліцейських. Туди входять представники громадськості, їх навчають за новою методикою і так виглядає, що справді нові поліцейські можливо не будуть настільки професійними в якихось питаннях закону, але вони будуть набагато чеснішими та відвертішими до людей, ніж попередні", — вважає Марина Цапок.

Вона нагадала, що на засіданні уряду яке відбулось у суботу 4-го квітня, було представлене загальне бачення реформування.

Система штрафів

Зараз є дуже широкий простір для санкцій. Умовно кажучи, можна присудити штрафи різних розмірів на розсуд суду.

Пропонується такі санкції зробити чіткими, щоб кожен розумів, за яке саме порушення він буде нести відповідальність,
— зазначила вона.

Також планується, що нові патрульні не будуть стояти на постах, а буде функція нагляду за порядком на дорогах. Їх буде менше і вони будуть більш треновані на ситуації на дорогах і менше — на конкретне стояння на місці, перехресті і так далі.

"Проблема в тому, що попри те, що ми дуже докладно слідкуємо за тим, як відбуваються реформи — проекти документів нам не були представлені", — наголосила експерт з реформування правоохоронних органів.

Додамо, Арсен Аваков уже визначився з новим керівником Державної автоінспекції. Ним стане 29-річний Владислав Криклій.

І як відомо, Міністерство внутрішніх справ кардинально оптимізує колишні МРЕВ (міжрайонний реєстраційно-екзаменаційний відділ).