Volvo XC90

Як запевняють шведи, інтер'єр кросовера буде найрозкішнішим в історії марки. Дивлячись представлений відеоролик, з ними складно не погодитися. В обробці щедро використали якісну шкіру і справжнє дерево, а селектор коробки передач прикрасили кришталевими вставками. Також розробники мінімізували кількість різноманітних кнопок і крутилок - усі їхні функції перейняв сенсорний дисплей діагоналлю 9,5 дюйми.

Також шведи обладнали XC90 новими тонкими сидіннями з ергономічною структурою, яка повторює спину людини. Завдяки цьому, до речі, вдалось створити додаткове місце для ніг пасажирів другого і третього ряду. Загалом, на борті кросовера зручно зможуть розташуватися семеро людей.

Раніше, нагадаємо, повідомляли, що дизайн та платформу кросовер запозичить у концептуального універсала Volvo Concept Estate. А до гами двигунів увійдуть економічні бензинові і дизельні турбодвигуни об'ємом 2 літри.

Повноцінна прем'єра новинки відбудеться у жовтні на автошоу в Парижі, а продажі стартують вже наступного року.

Google-авто

Google виходить на автомобільний ринок. Інтернет гігант представив прототип власного транспортного засобу - двомісний, без керма і педалей, і з чудернацькою зовнішністю.

Водію - чи то пасажиру - достатньо прокласти маршрут на сенсорному екрані і натиснути кнопку Go. Все інше зробить техніка, за допомогою цілої армії датчиків, сканерів, камер і спеціального програмного забезпечення.

За безпеку транспортування хвилюватися не варто. Автоматизовані "гугломобілі" на базі гібридів Toyota Prius та Lexus RX450h вже наїздили понад мільйон кілометрів, і всі - без аварій.

Тим не менше, швидкість прототипу обмежена на позначці 40 км/год - щоб комп'ютер мав більше часу для реагування на перешкоди. А взагалі система "бачить" все, що відбувається довкола неї на відстані у два футбольні поля.

Крім того, задля додаткової безпеки пішоходів, передня частина Google-авто виконана з м'якої поліуретанової піни, а вітрове скло - з гнучкого пластику.

Поки що в Google планують випустити близько сотні таких прототипів для масштабних тестувань. Якщо проблем не буде, у найближчі два роки безпілотні автомобілі виведуть на ринок.