Про очільника департаменту транспортної інфраструктури

За його словами, незрозуміло чому досі не призначено керівника департаменту транспорту, натомість цю посаду очолює людина, яка “виконує обов’язки”.

"Громадськості вже час хвилюватись, адже когось хочуть призначити кулуарно, без жодних обговорень, без прозорих умов конкурсу", — переконаний Гусовський.

Про роботу департаменту транспорту

За його словами, достатньо просто зайти на сайт Київпастрансу, щоб пересвідчитись — організація працює без плану виведення компанії з кризи, стратегії розвитку розвитку тощо.

"За останні декілька років складається враження, що хтось хоче вбити комунальний громадський транспорт як такий. Зараз в маршрутних автобусах приватні перевізники складає більш ніж 80%", — розповів депутат.

Комунальний громадський транспорт, каже Гусовський, залишатиметься збитковим підприємством, адже всіх клієнтів переймає приватний транспорт.

Він додав, що в лютому Київпастранс і Метрополітен оголосили, що готові провести публічний аудит.

Про аудит

"Ми будемо дуже ретельно стежити за тим, як обиратимуть компанію, яка буде проводити аудит у підприємствах", - наголосив депутат.

За словами Гусовського, ГО "Самопоміч" активно розвивається в Києві, майже щотижня з’являються нові осередки, громадськість активно підтримує цю ініціативу.

"Це буде цунамі – серйозна хвиля активності, яка йде від киян", наголосив депутат Київради.