У відомстві конкретних пояснень поки не дають, кажуть детально говорити поки не готові, чекають на відповідь уряду.

”Це буде не тільки легковий автотранспорт, але і вантажний автотранспорт і автобусі, і тролейбуси і так далі. Питань по підтримці там дуже багато, це і питання кредитування, це і питання підтримки, це і питання кредитування під державні гарантії - там досить багато пунктів”, каже міністр промислової політики Дмитро Колесников.

Відтак, наразі ці пропозиції - лише тези на папері, що розглядають в уряді. Там погоджуються - справа добра, однак чи здійсненна - поки незрозуміло.

”Я, як заступник міністра економіки ніяк не можу погодитися з іншим варіантом. Треба стимулювати і вітчизняного виробника, і вітчизняного хлібороба, і вітчизняне машинобудування, і вітчизняні ракети, і літаки. Я обома руками за тільки "за", каже заступник Міністра економіки України Валерій Мунтіян.

Найбільшими виробниками легковиків в Україні є корпорації "УкрАВТО", "Богдан", "АІС" та завод "Єврокар". Вітчизняні автовиробники в урядову щедрість не вірять, проте від допомоги не відмовилися б.

“Єдина країна в світі, яка виробляє автомобілі і не про стимулювала свого автомобільного виробника - це Україна. Більше ніхто. Тому, сказати, що ці міри знімуть всі проблеми автопрому – звичайно, вони їх не знімуть, але у всякому випадку дадуть хоч якийсь поштовх”, каже віце-президент Асоціації автовиробників України Юхим Хазан.

Не вірять у державну підтримку вітчизняного автопрому і імпортери автомобілів. Вони твердять, що все це робиться, лише аби "очі замилити" і вже восени підняти мито на ввіз імпортних автівок з 10% до 23%.

”Всі люди абсолютно нормальні розуміють, що є державний бюджет, з якого не передбачені ніякі компенсації, цей бюджет уже прийнятий, на наступний рік - уже зверстаний. в податковому кодексі подібних пільг немає. Про що ми можемо говорити. Ні про що. Це всього лиш відволікаючий варіант”, каже директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів та дилерів Олег Назаренко.

Варто зазначити, програми підтримки вітчизняного автовиробника існують у 32 країнах світу, зокрема, у Німеччині, Італії, Франції та Росії.