"Ми орендували приміщення на Хрещатику, зробили ремонт у ньому і зареєстрували юридичну особу, що виявилося не так просто в Україні", — повідомив прес-секретар "ВКонтакті" Владислав Циплухін.

За його словами, до кінця року в київському офісі буде працювати щонайменше 10 людей. Комерційний відділ у Києві займеться обслуговуванням місцевих рекламодавців, а співробітник прес-служби перекладатиме прес-релізи на українську мову, збиратиме базу ЗМІ, оброблятиме вхідні запити та організовуватиме заходи під приїзд керівників.

"Павло Дуров поставив перед заступником генерального директора та прес-службою одну глобальну задачу: зробити так, щоб українські користувачі та партнери сприймали ВКонтакте як рідну, домашню соціальну мережу. Адже раніше навіть не всі компанії могли купувати у нас рекламу напряму", — розповідає Циплухін.

В даний час у соцмережі зареєстровано понад 20 мільйонів українців. Щодня в соціальну мережу заходить близько 6,6 мільйонів унікальних відвідувачів з України. Частку доходів від українських компаній і приватних осіб в компанії не розкривають.